Moss Sjømannsforening er en forening for aktive og tidligere sjøfolk, sjøfartsinteresserte personer som er eller har vært knyttet til maritimt virke og personer som har gjort en stor innsats for foreningen.

Vi møtes til medlemsmøter og spiseaftner hvor det serveres skipskost slik sjøfolk er vant til. Vi har medlemsmøter 1. gang pr.mnd. Vanligvis på onsdager.

Vi tilbyr også våre lokaler for utleie. (Ta kontakt med Odd Felle på mobilnr: 91 56 71 10)

På den 31. Ordinære Generalforsamling 16. mars 2010, ble Kasserer Oddgeir Johansen tildelt Æresmedlemsskap. Han ble medlem i 1982, og allerede i 1987 bla han valgt til foreningens kasserer, et verv han har hatt siden. Oddgeir er fremdeles yrkesaktiv, i en krevende jobb.

Til tross for dette har han styrt foreningens økonomi på en fortreffelig måte. Oddgeir er en stillefaren og hyggelig kar, me vet å sette foten ned når han mener det øvrige styret har litt for vidløftige økonomiske planer. Oddgeir er en av dem som har bidratt mest til at foreningen i dag har en meget god økonomi.

OddgeirJohansen

Del denne siden: