Grillaften i Moss Sjømannsforening.

Endelig kunne Leder i Moss Sjømannsforening Oddgeir Johansen ønske medlemmer og ledsagere til Grillaften i vårt nye hus i Strandgaten 21.

Det er en stund siden vi kunne samles på denne måten på grunn av Corona. Da vi hadde invitert til Grillaften kunne vi samles ite med 1 meters avstand, de fleste av oss i foreningen er også fullvaksinert.  Været var forholdsvis pent, noen få regndråper gjorde at noen krøp inn under tak for en liten stund. Kokk Ivar grillet svinenakke, hamburgere og pølser. Han hadde også laget nydelig potetsalat og en god blandet salat og dressing. Til Grillingen fikk han hjelp av "2 Kokk" Kari Johannes. Baren ble betjent av Inger Marie og Marion. Serveringen ble utført av Piya, Roda og Liv.

Alle som var tilstede var godt fornøyd med mat og drikke. Trond ledet loddsalget og alle kjøpte villig lodd. 4 heldige vant flotte gevinster. Alle var veldig førnøyde med å kunne samles og treffes igjen og håpet at det ikke ble like lenge til neste gang vi kunne samles.

Innhold © Moss Sjømannsforening. Webdesign ©2013-2019 Web Norge